SİNOP- Sinop İl Genel Meclisi Başkanı Hüseyin Erol, Sinop'u turizm kenti yapma arzusunda olduklarını belirterek, "Biz il genel meclis üyeleri ve diğer çalışma arkadaşlarımızla bir bütün olarak Sinop'u turizm merkezi bir il yapma arzusunda birleşmekteyiz" dedi.
Sinop'ta kısa bir turizm sezonu anlayışından çıkılarak, turizmi tüm yıla ve dört mevsime yayma noktasında hemfikir olduklarını kaydeden Hüseyin Erol, "Bir pırlanta niteliğinde olan Sinop'umuzda bulunan tarihi kale ve cezaevi, Boyabat kalesi ve tarihi evleri, Gerze Yakup Ağa Konağı, Ayancık İnaltı Mağaraları, doğa harikası Erfelek Takım Şelaleleri, Durağan Buzluk Mağarası ve hanı ile Türkiye'nin en kuzey noktasında bulunan İnce Burun ve Hamsilos Koyumuz ile sayamadığım bir çok doğa ve kültür varlığımız, sarrafın pırlantayı işlediği gibi değerlendirilmedir" diye konuştu.



































Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.