10 Haziran 2026
  • İstanbul25°C
  • Ankara23°C
  • Antalya27°C

OTOSTOPÇU ÜNİVERSİTELİ GENÇ,

Kütahya'da Mehmet Emin Karataş adlı bir üniversite öğrencisi, şehirler arası yollarda 7 yıldır otostop yaparak seyahat ediyor.

Otostopçu üniversiteli genç,

15 Ekim 2008 Çarşamba 14:02

KÜTAHYA -- Kütahya'da bir üniversite öğrencisi, şehirler arası yollarda 7 yıldır otostop yaparak seyahat ediyor.
Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Grafik Tasarım Bölümü yüksek lisans öğrencisi Mehmet Emin Karataş (25), 3 yıl Osmaniye, Adana ve İskenderun arasında, son 4 yıldır ise Kütahya, Eskişehir, Bursa ve Gemlik arasında otostopla seyahat ettiğini kaydederek, bu süreçte şehirler arası yollarda otobüs, tren gibi toplu ulaşım araçlarını kullanmadığını dile getirdi.


Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA