14 Haziran 2026
  • İstanbul25°C
  • Ankara22°C
  • Antalya30°C

İLK 2 AYDA TURİST SAYISI %12 ARTTI

2008'in ilk iki aylık döneminde Türkiye'ye gelen yabancı sayısı 1 milyon 679 bin 268 oldu. Turist sayısı geçen yıla oranla yaklaşık yüzde 12 arttı.

İlk 2 ayda turist sayısı %12 arttı

25 Mart 2008 Salı 11:30

ANKARA- Türkiye yabancı turistler için önde gelen bir cazibe merkezi olmaya devam ediyor.  Yılın ilk iki ayında Türkiye'ye gelen turist sayısı geçen yıla oranla yaklaşık yüzde 12 arttı. Kültür ve Turizm Bakanlığı, 2008 yılının Ocak ve Şubat aylarına ilişkin turizm istatistiklerini açıkladı.

2008'in ilk iki aylık döneminde Türkiye'ye gelen yabancı sayısı 1 milyon 679 bin 268 oldu.

Bu dönemde Türkiye'ye gelen yabancıların yüzde 46,77'si OECD, yüzde 35,75'i Doğu Avrupa ülkelerinden oldu.

Türkiye'ye ziyaretçi gönderen ülkelerin başını Almanya çekerken onu Bulgaristan ve Rusya Federasyonu izledi.

 

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA