07 Haziran 2026
  • İstanbul25°C
  • Ankara23°C
  • Antalya32°C

BİSİKLETLE PAKİSTAN'A GİDİYOR

Londra'dan bisikletiyle yola çıkan 55 yaşındaki müzisyen David Presly, bir ay süren yolculuğunun ardından Erzincan'ın Tercan ilçesine ulaştı.

Bisikletle Pakistan'a gidiyor

06 Ağustos 2008 Çarşamba 21:00

ERZİNCAN - Bisikletle İngiltere'den Pakistan'a gitmek üzere yola çıkan İskoç turist, Erzincan'a ulaştı.  Temmuz ayı başında Londra'dan bisikletiyle yola çıkan 55 yaşındaki müzisyen David Presly, bir ay süren yolculuğunun ardından Erzincan'ın Tercan ilçesine ulaştı.
Presly, Pakistan'a gitmek için Londra'dan yola çıktığını belirterek, "Katlanabilen küçük bir bisikletle yola çıktım. Böylece bazı şehirlerde bisikletimi yolcu otobüslerinin bagajına koyarak seyahatime otobüsle devam ettim" dedi.
Seyehat etmeyi çok sevdiğini dile getiren Presly, şunları söyledi:
"Macera yaşamayı çok seviyorum. Bu nedenle bisikletle yolculuk yapmaya karar verdim. Edirne'den girdiğim Türkiye'yi de çok beğendim. İlk defa Türkiye'ye geldim. Birçok şehrini gördüğüm Türkiye çok güzel bir ülke. İnsanları çok misafirperver. Bana çok yardımcı oldular."
Presly, Tercan'da bir gece kaldıktan sonra seyahatine devam edeceğini kaydetti.

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA