• BIST 9645.02
  • Ankara 18 °C
  • Antalya 16 °C

KLM Başkanı: Artan yolcuya hazırlıksız yakalandık

KLM Royal Dutch Airlines Başkanı Marjan Rintel, Avrupa genelinde havayolları ve havalimanlarının artan yolcu sayısı karşısında hazırlıklı olmadığını belirterek meydana gelen aksaklıklar için özür diledi.

AMSTERDAM- KLM Yönetim Kurulu adına açıklama yapan KLM Royal Dutch Airlines Başkanı ve CEO’su Marjan Rintel, Avrupa genelinde havayolları ve havalimanlarının artan yolcu sayısı karşısında hazırlıklı olmadığını belirterek meydana gelen aksaklıklar için özür diledi.

Marjan Rintel, birçok KLM yolcusunun bu durumdan etkilendiğini belirterek şunları bildirdi:
“Bu yaz KLM ile seyahat ederken aksiliklerle karşılaşan veya bavullarını kaybeden yolcularımızdan içtenlikle özür diliyorum. Size daha iyi hizmet sunmamız gerektiğinin farkındayız. Şimdiye kadar yaptıklarımıza ek olarak performansımızı artırmak amacıyla birkaç adım daha attık:

• KLM'den beklediğiniz güvenilir hizmet ve kalite düzeyine tekrar ulaşmak için uçuş sayımızı azalttık.

• Mevcut koltuklarımızın tamamını satışa açmıyoruz, böylece uçağını kaçıran veya asıl uçuşu iptal edilen yolcular için boş koltuk tutuyoruz. Gerekli durumlarda aynı politikayı bagaj için de uyguluyoruz

• Uçuşlar arasındaki aktarma sürelerini uzattık, bu sayede Schiphol Havalimanı'ndaki bağlı uçuşunuza yetişmek için size daha fazla zaman tanıyor, sizi ve havalimanı personelini rahatlatmış oluyoruz

• Schiphol Havalimanı'nın özel isteği üzerine, yoğunluk yaşanan saatlerde güvenlik ve gümrük kontrolü noktalarında yığılma oluşmasını önlemek amacıyla Amsterdam'dan seyahat edecek Hollandalı yolcuların toplam sayısını etkin bir şekilde izliyor ve yönetiyoruz

Operasyonel zorlukların üstesinden gelmek KLM'nin en büyük önceliğidir. Her gün 28,000 KLM çalışanı, bizden beklenildiği üzere sizi ve bagajınızı varış noktasına rahat bir şekilde ve zamanında ulaştırmak için zorlu koşullar altında 24 saat çalışıyor. Çoğu durumda da bu görevimizi başarıyla yerine getiriyoruz. Ancak son haftalarda geç teslim ve/veya kayıp bagajlarla ilgili sorunlarla karşılaşmaktayız. Bagajları sahiplerine ulaştırıp gerekli uçuş sonrası yükümlülükleri yerine getirmek ve talepleri çözüme kavuşturmak için ilave önlemler ile kaynakları hayata geçirdik. Bu çalışma kapsamında Müşteri Hizmetleri Merkezlerimizde çalışmak üzere daha fazla personel işe alımı yapmış olsak da birikmiş işler nedeniyle müşterilerimiz için istediğimiz müsaitlik düzeyine henüz ulaşamadılar. Ancak talebiniz üzerinde çalıştığımızdan şüpheniz olmasın. Lütfen mümkün olduğunca online rezervasyon, talep ve para iadesi hizmetlerimizi kullanmaya çalışın.

Dürüstlük ve şeffaflık ruhuyla, doğrudan bu durumdan etkilenen müşterilerimize ulaşıp onlardan özür dilemenin gerekli olduğunu hissettim. Güveninizi yeniden kazanmak için elimizden geleni yapacağız. Milyonlarca yolcu her yaz seyahat etmek için KLM'yi tercih ediyor. Bu zor zamanlarda markamıza olan güveninizi kazanmak ve hak etmek için bizi biz yapanın ne olduğunu göstermemiz gerekiyor. Her bir müşterimiz için. Her bir uçuşumuzda. KLM ile uçtuğunuz için teşekkür eder, gösterdiğiniz sabır ve anlayış için de şükranlarımızı sunarız.