• BIST 104.539
  • İstanbul 8 °C
  • Ankara -2 °C

President Hotel tanıtımı artırdı

BW The President Hotel Genel Müdür Yardımcısı Recep Arifoğlu: İstanbul'a Rusya, Hindistan ve Fransa'dan yoğun talep olduğunu söyledi.

İSTANBUL- BW The President Hotel Genel Müdür Yardımcısı Recep Arifoğlu: İstanbul'a Rusya, Hindistan ve Fransa'dan yoğun talep  olduğunu belirterek, “ Turizmin parlayan yıldızı İstanbul'a dünyanın dört bir yanından yoğun ilgi var” dedi.

2008'e çok iyi başlayan İstanbul'a yıl sonuna kadar 8 milyonun üzerinde turist beklendiğini belirten Arifoğlu, kongreler, iş turizmi ve kültür turlarıyla dolulukların yüzde 85'in üzerinr çıktığı kentte mevcut pazarların yanı sıra son günlerde Rusya, Hindistan ve Fransa'dan yoğun talep gözlendiğini söyledi.

Bu yıl hedefin üzerinde doluluk gözlemlediklerini kaydeden BW The President Hotel Genel Müdür Yardımcısı Recep Arifoğlu "İstanbul otelleri olarak çok iyi bir sezon geçiriyoruz. İş, kongre, sağlık, kültür, eğlence, eğitim gibi birçok sebepten dolayı kentimize gelen binlerce kişi otellerimizi dolduruyor. Dönem dönem öyle yoğun tarihler yaşıyoruz ki 'otelde satışı durdurduk-stop sale' mesajları gönderiyoruz," dedi.

3 yıl en büyük müşteri Rusya

Son günlerde mevcut pazarların yanı sıra Rusya, Hindistan ve Fransa'dan İstanbul'a yoğun talebin olduğunu belirten Recep Arifoğlu "Rusya, ekonomide yükseliş trendine geçti. Bu durumda daha çok deniz-güneş-kum için ülkemize gelen Rus turistlerin gelecek üç yıl içinde kültür turizmi ve iş turizmi için de ülkemize geleceğini gösteriyor. Önümüzdeki üç yıl içerisinde İstanbul'un en büyük müşterisi Rusya olacaktır. Hindistan da büyük bir pazardır. Hindistan'da bugüne kadar yapılan etkin tanıtım kampanyaları ve iki ülke seyahat acentalarının yaptığı çalışmaların meyvelerini almaya başladık. Son dönemlerde, otellerimizde Hintli misafirlerimizi ağırlıyoruz. Fransa pazarına baktığımızda ise son beş yılda bir düşüş yaşanmıştı ancak Fransa'da katıldığımız son fuarda gördük ki kentimize yoğun bir ilgi var. Tüm bu gelişmelerin ışığında, otel olarak mevcut pazarlarımızın yanında üç ülkede etkin bir tanıtım ve pazarlama kampanyasına başladık," şeklinde konuştu.

Online rezervasyon 5 yılda yüzde 70'i bulacak

Oteldeki online rezervasyon oranının şu an yüzde 43 olduğunu anlatan Recep Arifoğlu, sözlerine "Otelimizde online rezervasyon oranı her yıl katlanarak artıyor. Beş yıl önce yüzde 12 olan online rezervasyon bugün yüzde 43'leri buldu. Önümüzdeki beş yıl içerisinde ise yüzde 70'leri bulacaktır. Bilgi teknolojileri alt yapısına ciddi bir yatırım yaptık ve yapmaya devam ediyoruz. Amerika ve Avrupa ülkelerinde, herkesin evinde bilgisayar var ve insanlar uçak biletinden konaklamaya, alışverişten sinema biletine kadar birçok şeyi internetten satın alıyor, zira dünyadaki sanal alışverişin hacmi her yıl birkaç kat büyüyor," diye devam etti.

Müşteri memnuniyeti yüzde 85

İnsanların konakladığı yer veya tatil deneyimlerini internette yayınladığını anlatan Recep Arifoğlu "Tatil deneyimleri internetteki sitelerde paylaşılıyor. Bir otel hakkındaki en objektif görüş, aslında tüketicinin yazdığı görüş oluyor. Online sitelerde yazılanlar, yaptığımız anketler ve uluslararası tur operatörlerine otelimiz hakkında iletilen yorumları izlediğimizde otelimizdeki müşteri memnuniyetinin yüzde 85'in üzerinde gerçekleştiğini görüyoruz. Özellikle İspanyollar, İstanbul'da konaklanacak oteller arasında, ilk sıralarda BW The President Hotel'i gösteriyor. Bu sonuç bizleri çok gururlandırıyor ve ekibimizle daima en iyi hizmeti vermek için çalışıyoruz," şeklinde konuştu.

Otelin misafir ve çocuk güvenliği konusunda çok yüksek standartlara sahip olduğunu kaydeden Recep Arifoğlu önceki aylarda oteldeki üç odanın yıkıldığını ve uluslararası standartların üzerinde yangın güvenliği sisteminin kurulduğunu örnek olarak gösterdi.

Ocak-Şubat-Mart eğitim dönemi

Mesleğinde çok profesyonel ve uzun yıllar görev yapan kemik bir kadroya sahip olduklarını anlatan Recep Arifoğlu, "Başarımızın sırrı, ekibimizden geçiyor. Otel olarak BW standartlarının üzerine, kendimize ait bir takım değerleri ekliyoruz ve bu da bizi başarıya götürüyor. Bizim için otel misafirlerimizin ve çalışanlarımızın memnuniyeti çok önemlidir. Çalışanlarımız işlerini severek yaptığı için bu doğal olarak misafirlerimize verdiğimiz hizmete yansıyor. Mutlu çalışanlar ve mutlu müşteriler, mutlu işletmeleri oluşturuyor. Misafirlerimize en iyi hizmeti sunma noktasında, dünyadaki tüm gelişmeleri ve yenilikleri yakından takip ediyoruz. Çalışanlarımız için sürekli mesleki eğitim kursları düzenliyoruz. Ocak-Şubat-Mart ayları, eğitim aylarımızdır. Mesleki eğitimden yabancı dil eğitimine, beden dilinde dünya turizmindeki gelişmelere kadar birçok konuda eğitim veriyoruz. Otel konuklarımızın yüzde 30'u İspanyol olduğu için otelimizde İspanyolca kursu da açtık" diye konuştu.